Regulamin sklepu internetowego dino.sklep.pl.
I. Kwestie ogólne
- Właścicielem sklepu dla dzieci, zwanym dalej sprzedawcą, jest firma Dino Izabela Pełka, siedziba 90-423 Łódż Piotrkowska 91, CEIDG NIP 725-003-24-99, www.firma.gov.pl.
- W przypadku zaistnienia sytuacji opisanej w poprzednim punkcie klient ma zawsze prawo do wybrania korzystniejszej dla siebie opcji.
- Wózki z fotelikami samochodowymi 0-13 kg (tylko w zestawie 3w1) dostarczamy gratis tylko na terenie Polski.
- Free shipping only in Poland. Koszty wysyłki zagranicznej - shipping prices .
- Ceny wózków, fotelików i mebli są identyczne w dino.sklep.pl jak i w sklepie stacjonarnym.
- Ceny pozostałych produktów mogą się różnić.
- Do każdego zakupionego produktu dołączany jest paragon fiskalny lub faktura VAT
- Sprzedawca zobowiązuje się do używania przekazanych przez klienta danych osobowych tylko do celów niezbędnych do dokonania sprzedaży, postępowania reklamacyjnego lub do wykonania zwrotu towaru.
- Kwestie nie ujęte w niniejszym regulaminie są regulowane przez Ustawę o prawach konsumenta z 30 maja 2014 poz. 827 oraz Kodeks cywilny.
- W przypadku powstania wątpliwości interpretacyjnych lub niejednoznaczności, zawsze nadrzędne i obowiązujące dla sprzedawcy są postanowienia aktów prawnych powołanych w zdaniu poprzednim.
- Szczegółowe warunki rabatów wynikających z posiadania kart stałego klienta są omówione tutaj.
II. Zamówienie towaru
- Automatycznie, wykorzystując koszyk klienta - szczegóły w pomocy przy zakupach w sieci.
-
-
- Telefonicznie, podając naszemu konsultantowi szczegóły zamówienia i dane do wysyłki. Takie zamówienie jest przez nas zapisywane i wysyłane do klienta w celu potwierdzenia.
-
Na mailowe zamówienie towaru odpowiadamy niezwłocznie.
-
Na podstawie art. 84 i 88 Kodeksu cywilnego sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku wystąpienia oczywistych, jednoznacznie błędnych cen towarów na stronach internetowych sklepu, spowodowanych redakcyjnym lub informatycznym, niezamierzonym, istotnym błędem ( w rozumieniu art. 84 kc). W takim przypadku klient zostanie o tym fakcie bezzwłocznie - w ciągu 7 dni - poinformowany na piśmie.
- Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi 3 dni robocze, jeśli towar znajduje się w naszym magazynie w momencie składania zamówienia.
- W przypadku, gdy towar nie znajduje się w magazynie w momencie składania zamówienia, informujemy klienta niezwłocznie o terminie realizacji zamówienia.
- W przypadku wysyłki zagranicznej przybliżony termin dostawy, jeśli towar znajduje się w naszym magazynie w momencie składania zamówienia, jest określony w cenniku dla wysyłek zagranicznych. Koszty wysyłki zagranicznej - shipping prices.
|
III. Formy płatności
- Czek/przelew - przedpłata na nasz rachunek bankowy - niezbędne jest podanie w tytule płatności numeru zamówienia lub swojego adresu mailowego ( w przypadku zamówienia mailem).
- Gotówka przy odbiorze towaru - pobranie .
- W siedzibie firmy gotówką lub kartą. Przy płatności kartą w siedzibie firmy - z powodu prowizji bankowych - pobieramy dodatkowo 1 % wartości zamówionego towaru.
- Kartą lub przelewem internetowym DotPay ( z powodu prowizji pobieranych przez Dotpay pobieramy dodatkową opłatę w wysokości 2 % wartości zamówienia).
- Na raty ( eRaty Santander Jak kupować na raty? )
- Przy zakupach ratalnych wartość zamówionego towaru we wniosku ratalnym będzie powiększona o 20 zł z powodu operacyjnych kosztów przygotowania kredytu ponoszonych przez Dino.
- W przypadku zakupów zagranicznych możliwa jest tylko płatność w formie przedpłaty bankowej lub płatność kartą przez serwis Dotpay.
Konto dla płatności w złotych - Bank acount for payments in PLN :
Dino PLN 91 1090 1304 0000 0001 0649 5336
WBK S.A. II Oddział Łódź ul. Sienkiewicza 24
Konto dla płatności w Euro - Bank acount for payments in Euro :
Dino EUR 67 1090 1304 0000 0001 1212 3514
WBK S.A. II Oddział Łódź ul. Sienkiewicza 24
Konto dla płatności w Funtach - Bank acount for payments in Pounds :
Dino GBP 52 1090 1304 0000 0001 2237 6005
WBK S.A. II Oddział Łódź ul.Sienkiewicza 24
kod SWIFT - WBKPPLPP (do przelewów międzynarodowych) - for international transfers
IBAN - PL (do przelewów międzynarodowych) - for international transfers
|
IV. Zwroty i reklamacje
- Każdy klient Dino może, bez podania przyczyny, zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 30 dni od odebrania przesyłki.
- Warunkiem zwrotu towaru jest przysłanie do Dino oświadczenia o zamiarze odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy tutaj .
- Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
-
Prosimy, aby zwracany towar zaopatrzyć, w miarę możliwości, w otrzymany przy zakupie paragon fiskalny lub podać nr faktury vat w celu wystawienia faktury korygującej.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
-
Pieniądze za towar i dostarczenie towaru do klienta zwracamy niezwłocznie, nie później niż 14 dni od odstąpienia klienta od umowy, przelewem lub w przypadku niepodania numeru konta przekazem pocztowym. Numer konta bankowego niezbędny do zwrotu pieniędzy naszym klientom można przekazać do Dino mailem lub listem poleconym na adres firmy.
- Koszt odesłania towaru przez klienta w ramach zwrotu nie jest finansowany przez sprzedawcę, co oznacza, że konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Na sprzedawcy ciąży obowiązek dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
- Zapewniamy 2 lata gwarancji na wszystkie zakupione towary.
- Reklamacje rozpatrujemy bezzwłocznie w ciągu 14 dni. Szczegółowe zasady postępowania reklamacyjnego tutaj .
- Konsument ma prawo do pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez instytucję Miejskiego Rzecznika Konsumentów - ul. Piotrkowska 113, 90-430 Łódź, e-mail: mrk@uml.lodz.pl
- Sprzedawca nie jest związany kodeksem dobrych praktyk ze względu na jego przekonanie, że nie gładkie słowa i deklaracje, a realne czyny są miarą etycznego działania przedsiębiorcy.
|
V. Wysyłka towaru
-
Każdą wysłaną przez nas paczkę można śledzić i ustalić co się z nią dzieje w czasie transportu. Wystarczy wejść na stronę GLS Schenker DHL DPD i wpisać ( najlepiej korzystając ze schowka) numer listu przewozowego przesyłki podany przez nas mailowo.
- Dostawy towaru realizujemy przy pomocy firm kurierskich GLS, Schenker i DHL .
-
- Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze, w celu ustalenia, czy nie ma widocznych uszkodzeń, mogących nastąpić w czasie transportu.
- Jeżeli uszkodzenie jest widoczne, należy koniecznie spisać protokół z kurierem w dniu dostawy przesyłki.
- Nawet jeśli karton był nienaruszony prosimy o rozpakowanie towaru w dniu dostawy, celem weryfikacji wew. stanu przesyłki. W momencie wykrycia uszkodzenia prosimy niezwłocznie zgłosić nam szkodę mailem, co umożliwi skuteczne rozpatrzenie reklamacji z tytułu uszkodzeń w transporcie.
|
VI. Koszty dostawy
- Gratis wysyłka każdego zestawu wózka 3w1 z fotelikiem na terenie Polski.
-
Wszystkie przesyłki o wartości powyżej 1200 zł, w których maksymalna waga pojedynczej paczki wynosi 30 kg i wymiary pojedynczej paczki nie przekraczają 140x70x30 cm, dostarczamy bezpłatnie na terenie Polski.
- Koszty przesyłki, w których waga co najmniej jednej pojedynczej paczki przekracza podane powyżej parametry graniczne, są podane w tabeli poniżej.
- W przypadku ciężkich i wielkogabarytowych paczek meblowych lub pojazdów niezbędna jest wysyłka na palecie - ceny w tabeli . Takie same ceny obowiązują przy wysyłce dwóch lub więcej wielkogabarytowych elementów ( np. elementów szafy), znacznie przekraczających podane powyżej parametry graniczne, nawet jeśli nie są umieszczone na palecie .
- Nasz system informatyczny nie uwzględnia cen za przesyłki ponadstandardowe o dużych gabarytach. Przy składaniu zamówienia, koszt dostawy takich przesyłek nie jest naliczany w wygenerowanym automatycznie całkowitym koszcie zamówienia. Wówczas kwotę zamówienia należy powiększyć o koszt dostawy wynikający z cennika dostaw. O należnych z tego tytułu opłatach będziemy też informować niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia. Za utrudnienie przepraszamy.
- Dopłata za dostawę przesyłki krajowej przez GLS w sobotę wynosi 30zł ( prosimy o taką informację w komentarzu zamówienia). Sprawdź tu czy twoja filia realizują usługę
- Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
- Nasz system informatyczny nie uwzględnia cen za przesyłki zagraniczne. Przy składaniu zamówienia, koszt dostawy takich przesyłek nie jest naliczany w wygenerowanym automatycznie całkowitym koszcie zamówienia. Wówczas kwotę zamówienia należy powiększyć o koszt dostawy zagranicznej wynikający z cennika. O należnych z tego tytułu opłatach będziemy też informować niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia. Za utrudnienie przepraszamy.
- Koszty wysyłki zagranicznej shipping prices
- W przypadku pojedynczych paczek o wadze powyżej 30 kg koszt przesyłki uwzględnia dostawę tylko do "pierwszych drzwi klienta". Co oznacza, że usługa nie obejmuje wniesienia towaru o tej wadze na wyższe kondygnacje. Wynika to bezpośrednio z regulacji Prawa przewozowego i regulaminów firm kurierskich.
- W przypadku dostawy pojedynczych paczek o wadze powyżej 30 kg na terenie Łodzi możliwe jest, w drodze wyjątku i na wyraźne życzenie klienta, bezpłatne wniesienie towaru na wyższe kondygnacje przez pracowników Dino, dostarczających zamówiony towar. W takiej sytuacji sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności finansowej za ewentualne szkody powstałe w trakcie wnoszenia paczek o tej wadze. Odpowiedzialność spoczywa wówczas na kliencie.
|